Aysegulun_bebesi_29haziran 4+5 gün ve daha kalp atışlarını duyamadık. Kasıklarımda ve karnımda ağrı var. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi? Bir şey olur diye korkuyorum 😓😭
pyymamm Aysegulun_bebesi_29haziran doktoruna sorsan daha iyi. Adet ağrısı gibi ağrın var mı diye sormustu benim doktorum hep kasıklarda ağrı sevmiyoruz demişti.