Cok kotu grip oldum bogazim kulaklarıma vuruyor nefes alamiyorum basim catliyor ya son ayda olucak is mi ya bütün kış masallah iyiydi surda doguma erken olma riskini saymazsam 1 ay var ama büyük ihtimal %100 erken dedi doktor bugun baya asaya inmiş bebegim ama ilaç vermedi bol bol nane limon su ve c vitamin tüket dedi ama ben nane limon hayatta icemiyorum bekarken bile rezene iciyorum ama faydasi pek görmüyorum başka ne içebiliyorum boyle ihlamur hariç gribe iyi gelicek ilaç hariç ama ilaç ismi yazmayın lütfen