Selam kizlar 35+2 ikinci oglumuzu bekliyoruz, ilk oglumuzun adi Malik. Ona uygun olmasini istedigimiz icin aklimizda uc isim var, esim karari bana birakdi, ama ben cok kararsizim.
En cok hosuma giden isim Miraz, okunus olarakda kulaga cok hos geliyor z harfi yerine s harfiymis gibi Miras. Diger isim ise Mirza ama sanki, kulagima daha cok kiz ismiymis gibi geliyor buda. Ucuncu olarakda oglum (4yasinda) vazgecmeye gønlu olmadigi Musab ismi. Oglum Musab olsun diyor bende Miraz ne olacak deyince tamam anne uzulme Miraz Musab olsun diyor kuzumm.. (Biz iki isim istemiyoruz)
Sizlerin, gorusu nedir,? Cok arastirdim Miraz anlami zazaca'dan, gelme maya anlaminda binevi mucize imis.