Sbnm06 ben çatlatma iğnesi vurulduğum ay çok heveslenmiştim ama olmamıştı. Sonraki ay beklemeye karar verdik hiç dikkat etmedim, kafaya takmadım yoruldum artık diyordum o ay hamile kaldım şükür:) önceki ayın etkisi mi kısmet mi bilmiyorum, Allah isteyen herkese nasip eder insallah. Çok kafanı takmamaya çalış, stres çok etkiliyor bence☹️