Seymaa16 Her regl mde sancım kanamam çok olurde megersem polıp ve cıkolata kistim varmiş .cok agrı yaşıyorum uyutmuyor öneride bulunan varmıdır bu arada kusuyorum bişe yiyemıyorm ağzıma hep su doluyor
papatyaannesi1996 Seymaa16 tatlım bende oyleydim agridan duramazdim doktorum bana şöyle dedi kanaman yoksa sorun yok bol su iç susuzluktan da oluyormuş ve yerleşme agrisidir normal aslında yani. Ama için rahat değilse doktora gozuk derim geçmiş olsun
papatyaannesi1996 Seymaa16 ve bolca dinlen ayaklarını kasigina doğru çek ve o sekilde yat biraz birazda solda yat ağır işler yapma stres hiç yapma bugünlerde geçer INSALLAH benim hala ağrılarım oluyor bazen su ic icince geçiyor
Seymaa16 papatyaannesi1996 teşekkür ederim canım ana uyutmayan agrim var bende anlamadım regl olunca 2 3 gün sonra gıdıyodır bu hıc gıtmıyor canım çamaşır lastıgım bile sıkıyor. Hiç nazlı değildim ama çok zorlanıyorum
papatyaannesi1996 Seymaa16 valla ayniydim bende ılık dus al bide ama mutlaka bi doktora göster kendini kanama yoksa da korkma
Seymaa16 papatyaannesi1996 inş canım Allah razı olsun teşekkür ederim 🙏 İnşAllah mide bulantısı da geçer rahata ererim
papatyaannesi1996 Seymaa16 Amin ecmain cumlemizden bulantı içinde sana tavsiyem yine bol su ve sarı leblebi limonlu su ama bi kaç damla dok ki tansiyon düşmesin kraker yiyebilirsin ayran icebilirsin bana bunlar iyi gelirdi ama sarı leblebi çok daha iyi geçmiş olsun
papatyaannesi1996 Seymaa16 anladım canım biraz sabır ve doktoruna sor mutlaka aşırı bulantilari belki serum tedavisi falan yaparlar
Seymaa16 papatyaannesi1996 sağolasın canımm Rabbım sana hayırlı hamılelık hayırlı evlat nasıp etsin İnşAllah 😘🥰🙏💕🌸
papatyaannesi1996 Seymaa16 amin canım benim ALLAH razı olsun senin de inşALLAH saliha ve salih kullardan evlatların olur saglikla al kucağına 😘 hayirlarla
1234seda Kızlar konuyla alakasız ama birşey sorucam bugün doktora gittm 5+5 hamileyim doktorum progestan hap verdi kullanmanız oldu mu önlem olarak içmemi söyledi birde hanımlar bebeğinizi kaçıncı hafta gördünüz
papatyaannesi1996 1234seda doktorun verdiyse kullan tabi ki korkma kötü bisi olsa vermezdi sen yinede dikkat et kendine ben 8 haftalikken gördüm bebegimi INSALLAH sende hayirlarla dünyaya getirirsin yavrunu
Seymaa16 1234seda canım ben vajınal muayene oldum 6+5 de göründü . Bende kullanıyorum progestoran bebegın rahat tutunmasını sağlıyor merak etme vajınal kullanım al ben iki kere kullanıyorum