Kızlar merhaba ikinci hamileliğin. Önceki hamileligimde iki doz vurulmustum tetanoz aşısını. 5 sene koruyormus. Benim ekimde 5 sene olacak. Yani şuan ki gebligimin içerisinde etkisi geçmiş olacak. Ve doktor bir ay sonra yapalım tekrar dedi. Bir iki aydan faln birşey olur mu. Ağustosta vuralim diyor. Yani ekimde de 5 sene olacak. İki ay önceden yapılırsa bir sıkıntı olur mu etkisi geçmeden