Merhabalar,bugün 13. Haftaya girdik geçen haftada 12. Hafta ikili test yaptık.doktorum çok yüksek ihtimalle kız dedi,bacakları açık şuan cok yüksek ihtimalle diyorum ama 14. Haftada sonucları almaya gelince %100 diycem dedi..yatay bir organ görünüyor dedi.11. Haftada çıkıntı fazla erkek gbi demişti ama o klitoris de olabilir dedi o gün..kafam çok karıştı hep erkek hissediyordum ilkinde erkek deyince erkeğe alıştırmıştım kendimi şimdi de kıza alışmaya çalışıyorum 😇hastane izmirde egepol hastanesi özel bir hastane yanılma payları olamaz diye düşünüyorum ama Allah sağlıklı hayırlı olmalarını nasip etsin sizler öğrendiniz mi bu haftalarda ???