Gamzee_ tabi reglden 1 hafta sonra göğüs ağrısı başladı biz istiyoduk zaten 2. Regl tarihim geldiğinde de testte çıktı. Hatta 16. Haftada çok az kanamaya rastladım ama yerleşme kanamasıymış. Ben iştahsız huysuz açtım 😂 demir ilacı kullanana kadar kilomda düşüş oldu sonra birden aldım kiloyu kan uyuşmazlığımız vardı ilk bebek ama ilk 3 ay çokk çokk dikkat ettim eşim poşet bile taşıtmazdı. Down sendromu için yapılan tahlil sınırda çıktı amniyosentez dediler ama bebeğe zararda vardı 3lü taramayı yaptırdık o temiz çıkınca gerek duymadık. Ben bir kez daha hamile kalsam beslenmeme çokkkk dikkat ederdim. Şimdi 40 gün kaldı normal doğum istiyorum inşallah. Kilo almak dışında mutsuz olduğum hiç bi şey olmadı çok şükür. Ağlama krizleri falan geldi ama normal şeyler. İnşallah bebeğinin kalp atışınıda duyarsın hareketlerinide hissedersin. ( kalp atışı 6. Hafta cinsiyet 14. Hafta ilk hareketleri sadece ben hissettim 16. Hafta 🌸)İnşallah seni uyutmadığı için kızdığın günleride görürsün. Kendini asla zorlama. Ev pisse pis yemek yoksa yok. Senden daha önemli hiç bi şey yok ❣️