gizemaydemir_ Kızlar 1 ay önce kürtaj oldum Beta-Hcg sıfırlanmamış 0-5 çıktı ne zaman tamamen sıfırlanır böyle olması normal mi bilen var mı?
Busimss gizemaydemir_ ben hiç baktırmadım çünkü kürtaj sonrası direk sıfırlanıyor dediler doktorum da gerek duymadı zaten. Kürtajdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde herşey yolundaydı bence sende bir görün derim
Busra5341 Canim ben kurtajdan bir hafta sonra gittim sifirlanmisti bir aya sifirlanmasi gerekir diye dusunuyorum seni korkutmk istemem ama Icinde parrca kaldimi diye kontrol ettimi doktorun kontrole gittinmi
gizemaydemir_ Busra5341 Kontrole gitmedim hiç aradım şimdi parça filan kalmamıştır demi Hocam dedim kalsa bile rahimin zarar görmemesi önemli olan dedi anlamadım değer 7 üzeri olunca hamile oluyorsun dedi
gizemaydemir_ Busimss 10 gün sonra bende kontrole gidince normal demişti herşey ben sadece değerim sıfırlanmış mı diye bakim dedim sıfırlanmamış garip
5429ayseckl_42 0-5 aradıysa korkacak birşey yok canım benimde en son 0-5 aradıydı doktorum kan vermene gerek yok artık düşmüş yeterince dedi ve gitmedim ama için rahatlaması için bi git doktora