ikicocuklubiranne aynen öyle canım, bende rejimde olmama rağmen sürekli kilo alıyorum. Diyetisyen 1800 kaloriden daha aşağıda liste vermişti. Kendi doktoruma söyledim, kızdı kesinlikle olmaz çok az diye. Ve plesanta büyüme hormonu salgılıyor bu da doğrudan beni etkiliyormuş. Normalde mümkün değil böyle kilo artışı.sağolsun doktorum da 30 kiloyla giren var, verirsin sakın korkma diye teselli verdi. Yine abartmıyorum kesinlikle ama dikkat ediyorum. Bünye meselesi 🤷♀️