31 haftalik oldum hastane cantami hazirlicam uorunlu sezeryan olucak benim ki bi kac sorum olucakti sezeryan da depend külot bez kullanisli mi dikisten dolayi ve pijama mi alayim gecelik mi hangisi daha rahat. ve ayrica baska tavsiyeleriniz varsa hastane icin cok sevinirim 😊