ozbek doğrudur, lakin eşim istemiyor, bende tereddüt de kalıyorum. Ayrıca öyle bir problem varsa stres altında dokuz ayımı geçirmek istemiyorum herşey Allah’dan. Hem bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum doktorum sürekli beni kontrol altında tutuyor özele gidiyorum bu arada. Eşimle kan uyuşmazlığımız yok kan testlerim hepsi normal. Ama detaylı ultrasona girmek istiyorum zaten teşekkür ederim 🙏