Ben ilk.dogumumda lohusa depresyonu yasadim Allah kimseye yasatmasin bi daha yaşamam inşallah cok.zor bi.durum bebegi.hic.istemedim 3. Gunden.sonra emzirmek uyanmak cok.zor.geldi resmen bunalima girdim.pisman oldum.cocugu.kucagima alacagim aglayacak susmayacak diye ödüm kopuyordu eski haytimi düşünüyordum hep cocuk canavar gibi geliyordu 4 ay falan sürdü