merhaba arkadaşlar 32+2 haftalık hamileyim dün doktora gittim bebeğimin karın çevresi 2 hafta geride yani 30+5 .doktorum cok iyi beslenmemi eger 1 hafta icinde karnım büyümezse hastaneye gelmemi söyledi aranızda benimle aynı durumu yaşayan oldu mu? korkuyorum😔