Almina33 Nemoanne negatif gormek istemiyorum canm ya beklicem inslh belirtiler hamile olduguma isaret ediyor bakalim 🤲😘
Zulubik Almina33 adet olmam gereken gün benim de pembe akıntı gelmisti, adet oldum sanmıştım. Sonraki gün bir şey gelmeyince test yaptım pozitif çıktı.
Almina33 Zulubik canim suan lavaboya gitim pembe kahverengi karisk bi ren akinti azcik geldi acaba adetimi sokulecek 😥
Esma_al Bence de hamilesindir canım benim adetimin gelmesine 4 gün vardı yaptım silik çizgi çıkmıştı bence sende bi test al yap kahverengi leke gelmiş yerleşme lekesidir leke devam ederse doktorlar ona göre ilaç veriyor test yap ve bi doktora git derim
Yvsbsra Almina33 yerleşme olabilir benim de kahverengi yerleşme kanamam oldu ama böyle stres yapmaktansa bir test al çıkmazda zaten her türlü üzüntü oluyor inşallah vardır ama bencede var gibi
Tazeanne0134 Almina33 kız hemen ısrar testi yap ve bizede söyle çünkü genelde adetin hamileysen gecikir eğer normalde de gecikmen olmuyorsa
Almina33 Tazeanne0134 canim bu ay klomen kullandim ve yumurtlamayi ovulasyon testinde gordum çatlamayida ve uzerinden 16 gun gecti benim bildigim çatlamadan 14 gun sonra eger gebelik olusmamissa adet kanamasiyla atilir ve durum suan yazdigim gibi adet olucam gibi geliyor ya
[silindi] Almina33 herkes test yap diyor siz ise beklim diyorsunuz.. zaten hafif lekelenme var hem test yapinca daha net bilginiz olur duruma göre hareket edersiniz...
pelin_87 Almina33 olabilirsin kuzum o kahve lekede tutunma kanaması olabilir ama bence bir an önce bi kan testi yaptır ve bebeğine bak çünkü her Kanama tutunma kanaması da olmayabiliyor