Zhrclsr haklısınız da o da sıızn ıyılıgınız ıcın soyluyordur, mühim ılan onu sonradan verıp verememenız degıl kı. Belırlı bır kılodan sonra tehlıke yaratıyor bıldgım kadaryla. Arkadasımın ablasına oldu bu durum cok zayıftı ılk oglunda otuz kıloya yakın aldı hıcbır hastane kabul etmedı rısklı dıye. Riski ne dersen ınan bılemem ama doktoruna bırde boyle sor bakalım ne dıyecek? Yoksa sanmıyorum napsınlar bızım dogumdan sonra verip veremeyecegımızı