Nuraslnkr bence gerekli. Ailede şeker yok diye yaptırmasam mı dedim. Bende de şeker yoktu. Ama yüklemede çıktı. Eğer yaptırmasaydım yediğime içtiğime dikkat etmezdim. Normalde tatlı sevmeyen ben son zamanlarda tatlı istiyordu canım. Şekerimin olduğunu bilmesem yerdim hep eminim. Diyet yapıyorum şekerim normal çok şükür. Diyet dediğimde az yemek falan değil sadece tatlı şeyler yememek.