Canselll Kızlar 37 +2deyim haftaya perşembe doktorum yatısımı verdi çocuk ters olduğu için sezeryan olacakmiş daha da dönmezmiş yerı daralmış öyle dedi sezeryan da bel altı mi uyusturmak daha iyi yoksa tüm vücut mu
Semaaonursnmz Canselll bilmiyorum fakat kişisel görüş olarak bence bel altı uyuştur beneğinin gelişine şahit ol hayırlı doğumların olsun inşallah
Btl41 Canselll benim de tersti bebek 38 de döndü dönebilir yani niye erken karar verdi ki 39 a kadar bekletiyorlar dönmeleri için
Canselll Badevehande uyanmak ne kadar zamanı mi alır onu da bilmiyorum ama bende tüm vücut istiyorum belim de ağrı kalmasın diye
Narinarslan Bir link war burda görmüştüm bn de onu bulup size atayımm çocuğun dönmesi için. Birçok kişinin işine yaradı umarım sizinde öyle olur
Narinarslan Canselll Bebek ters dönerse bu wideoyu izle https://spinningbabies.com/learn-more/baby-positions/breech/ Bu linki tıklayın inşAllah faydadını görürsünüz
Fatmasaymaz Canselll ben ameliyat esnasında ikisinide yaşadım önce bel altı ameliyat sonunda panik atağım tuttu uyuttular. Valla bel ağrısı filan hiç kalmadı yok yani. Yeme içme serbest bırakılınca sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kere türk kahvesi ve bol bol su iç. Bir sıkıntı kalmıyor