Nur55
Gul_ benim eşimde vardı tırnak mantarı. Gitmediği doktor sürmediği ilaç kalmadı, geçmedi. Sonra ben ona gratisten kullan at törpülerden aldım. 1-2 günde bir mantarlı tırnağını güzelce törpüleyip o törpüsü hemen attık. Yani her defasında yeni törpü kullandı ki enfeksiyonlu törpüyü tekrar kullanıp yenilemesin. Törpüle iyice mantarlı kısımları alıp sonra sirkeli su ile ayağını yıkadı. Oje gibi tırnağa sürülen bir mantar ilacı var. Eczanede satılıyor. En son onu sürdü. Dediğim gibi bunu mantar tırnaktan tamamen kazınıp gidene kadar iki üç günde bir hep yaptı. Mantara en iyi çözüm Elma sirkesi ayakkabılarını ve çoraplarını sirke ile yıkadık . Vücut içinde sirke çok iyi. Hatta biz kadınlarda mantar olmasa dahi idrar yolu enfeksiyonlarını vs önlemek içinde taharetlenirken sirkeli su kullanmak çok iyi bir önlem. Ben duşa şampuanların yanına koydum sirke şişesini mutlaka arada duş alırken elimle bikini bölgemi yıkıyorum. Şu zamana kadar eşimde mantar olmasına rağmen bende hiç mantar olmadı. Mantar yoksa dahi sirke kullanmak tedbir için bile iyi.