Merhaba bayanlar hcg değerim farklı hastanelerde yapıldığı için 4 kat artış gözüktü geç döllenme olduğu için gününü belirleyemedi doktor. Ama bugün gittiğimde keseyi gördük 5 yada 6 mm dedi iki hafta sonra tekrar gel dedi bu durumu yaşayan varmı acaba?