Dilan1636 Çok geçmiş olsun canım ablamda Salı günü Doğum yaptı onun bebeğide yoğun bakımda 😞Ama o hastanenin hatası bebeği sezeryanla aldılar suyunu erken patlatınca bebek su yutmuş sonra küvözümüz yok diye uzak bi hastaneye sevk ettiler 😞 Rabbim onları sizlere bağışlasın🙏