Esisee
Benimde içinde öyle canım tabiki önce sağlık ama benim şuan normal olsa bebeğimi riske atacak bir durumum olmadığı için normal doğumu çok istiyorum. Sadece sezeryan olma sebebim son haftalara kadar durmamam gerektiği için olacak buda beni üzüyo