Eveeeet gelelim hikayeme
Uzun olucak ama okumanızı tavsiye ederim..
39+4 oldum Yok anam ben kesin sezeryan olcam bu çocuk gelmiyo ne sancı ne su gelmesi ne nişan hiç bi belirti yok.. doktorum 1 buçuk saat uzaklıkta muayene olup geliyorum ama tik yok son tarih olarak 3 Ağustos dedi . Benim umudum artık kalmadı çünkü 3 Ağustosa 3 gün kalmıştı ve bi belirti yoktu.
Dün yani 30 Temmuzda agrım vardı kesin açılman var diyerek sevine sevine gittim çünkü artık doğsun istiyordum fazla ağırlamıştım .ebe ilk defa alttan muayene yaptı hiç açıklık yok yumuşama var ama dedi . E ben tabi hayal kırıklığına uğradım.neyse eve gittik o gece hafif sümüksü akıntının içinde kan parçaları vardı. Muayeneden sonra normaldir diyerek uyudum sabaha karşı 5 gibi kasılmalar vardı. Gelip gidiyordu o ağrı gidince sapasağlam oluyordum o ağrı girince sadece 5 10 saniye sürüyordu çokta acitmiyordu uyudum valla önemsemedim 😃
Sabah eşim uyandı bi duş alayim dedi kahvaltı hazırladım falan hala ağrılar girip çıkıyor tabi eşime sancim var desem herkesi ayağı kaldiracak bilirim
Sancılı evde çekmek istedim .Allahım bugün olsun artık diyorum kendi kendime
Kahvaltımı bi güzel yaptım evimi temizledim :))
Duşumuda aldım .ve ağrılar devammm.
Eşime sandım var sanırım dedim hadi ordan ciddenmi dedi koştu çantaları arabaya attı ben acele etme diyorum delimisin diyor.Devlete gittim tabi öncelikle doğumlu degilmi onu öğrenmek için ..doğumu devlette yapmayı kesinlikle düşünmedim. Özelde yapacaktım. Ebe muayene etti 7 cm açılman var dedi ve ben şokkkkk. Hiç beklemiyordum daha dün hiç açılma yoktu.seni özele falan gönderemem 1 buçuk saatlik yolu gitmene bırakmam dedi hayır burda olamam dedim varis vardı bende alt bölgede ondan da çok korkuyordum seni gönderirsem yolda doğuracaksın dedi kızdı bana.eşim delirme 3 cm kalmis sen gidicem diyorsun dedi .. düşündüm evet tehlikeye atamazdım bebeğimi. Yatış yapıldı Allahım hijyen yok ebeler kızıp duruyo...Size tavsiyem kesinlikle devlette doğum yapmayın. Ilk doğumum özelde yaptım ama bunun kadar zorlanmadım ikinsana böyle olmayacak dedi tersleyip duruyo bide terbiyesiz. Bindirdi catala Çataldan indinmedi daha.ebe hanım yardıma gel dedi bastırdılar karnımı canım cıktı hala boğazım agriyo .1 saat içinde doğurdum evet ama ne güçlükle. 4 dikiş atıldı uyuşturmadan. Allah belasini versin sanki bizimki can değil. 3 bucuk kilo doğdu kızım.. varisime daha dokunamıyorum gitmiş mi duruyo mu diye doktor gider demişti..oturup kalkabiliyorum ama ağrılarım oluyo bazen. Çok şükür ikimizde iyiyiz.demem o ki devleti hiç düşünmemiştim ama belkide hakkında bu hayirliydi. Kader kısmet işte. Bu arada o 7 cm nasıl birden açıldı hala şoktayim 😃 ben kurtuldum rabbim sizede nasip etsin ama sizinki daha kolay olsun inşallah.. 🙏❤