Ezgimrt1 31+0 olduk bugün. Ayvalık’ta yaşıyorum🙏🏻 Yaz başından beri sürekli denize giriyorum ama kesinlikle ıslak oturmuyorum 👍🏻 Piknik sandalyemle gölgede şemsiye altında duruyorum şezlong hiç rahat gelmiyor😂 Her ay idrar tahlili yaptırıyorum enfeksiyon olmasın diye bi sıkıntı yaşamadım. Sırt üstü yüzmek çok iyidir bel ve sırt ağrılarına çok iyi geliyor. Hatta yüz üstü yüzmek, dalmak bile şimdiye kadar rahatsız etmedi. Oğlum da suda çok mutlu oluyor parti veriyo içerde 😂 Denize gittiğim günlerin gecelerinde nasıl güzel uyuyabiliyorum anlatamam Tüm ağrılarım gidiyor🙏🏻