Al bendede okadar tuvalete yatak atcam resmen uyuduğumdan beri 1 saat arayla uyanıp lavaboya gidiyorum 33+5 deyim uyku düzenim mahvoldu bide midem bulanıyo minik tekmecide uyandı karnımda oda gezinip hunharca tekme ve dirseğiyle saldırıya geçti mahallenin horozlarıda uyanmış ötüyo gelde uyu şimdi :) üstüne kafamda deli sorular doktorum 8 aylığına afrikaya gidiyo ben sezeryan istiyorum diğer doktorlar yapmaz dedi normal doğumu isdemiyorum moralimde bozuk napıcam bilmiyorum seçim hakkımız yokmu yahu zorla normal doğum yaptırılırmı ben o sancıdan korkuyorum üstelik oksapar iğne kullanıyorum kan sulandırıcı hadi normal doğumda kanama durmazsa ölürsem hadi allah korusun bebeğime bişey olursa kafamı kemiriyo bu düşünceler ben napcam :(