Merhabalar ❤️ 31 haftalığım.İlk gebeliğim. Zaten doğumdan korkuyorum çok tedirginim. İlk gittiğim doktor sezaryenden yanaydı o yüzden değiştirdim. Şimdi gittiğim doktora ise çok ısınamadım çok yoğun ve bazen oluyor merak ettiklerimi rahatça bile soramıyorum. Bir de hastanenin doğum sistemini sevmedim. Mesela eşleri doğuma almıyorlar. Doğuma 2 ay kadar bir sürem kaldı ve ben sanki kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum😭 Hem normal doğumu destekleyen, sıcakkanlı, doktor şefkatini hissedeceğim bi doktor arıyorum. Hastanesi de önemli. Fiyatları da çok uçuk olmamalı. Güngörende oturuyorum buraya çok uzak da olmamalı. Fikri olan benimle paylaşabilir mii🙏🏻