Mysteryyy 30 haftalığım. Sizce alip kullanmali miyim şimdiden? Tecrübeli anneler ya da çevresinden duyanlar yardimci olursanız sevinirim.
Heisenberg Mysteryyy Krem falan almaya gerek yok en etkili iyileştirici yine kendi sütünüz. Ben avent kalkan sayesinde çok kısa sürede atlattım yara sıkıntısını. Sütünüz içine doluyor kalkanın ve emzirmediğiniz her an göğüs ucunuz tedavi oluyor kesinlikle edinin.
Meltemia Ben kullandım ilk gebeliğimde.göğsümün ucu kopmuştu nerdeyse o kalkanları icat edenden allah razı olsun 4 günde toparladı mememi.şimdi gümüş kapaklar var ozamanlar yoktu pahalı bide.avent ona nazaran daha uygun.
Mysteryyy Meltemia Heisenberg teşekkürler cevabınız için supheye düşmüştüm acaba alsam mi diye ama alayim o zaman😊