Gulsumaydgn Merhaba hanımlar 🤰 14 haftalık hamileyim çoğu zaman tansiyonum düşüyor ve sabahları kalktığımda içim bayılcak gibi oluyor gözüm kararıyor doktor olur hamilelikte dedi ama çok fazla oluyor neredeyse her gün benim gibi olanlar var mı ?
Ezgimrt1 Gulsumaydgn benim de oluyor canım hem aç kalınca hemde yemek yerken yarım bırakıyorum bana da kansızlıktan demişti kan şurubu kullanıyorum ben
Mrv60 Gulsumaydgn canm aynı sorun bendede vardı 6.5.aya kadar devam etti doktor hep çıkmasındansa düşmesi iyidir dedi.evin her köşesinde tuzlu kraker ve dolabımda tuzlu ayrım hazır bekliyor du sanada bunu tavsiye ederim. Şuan doğum içşn gün sayıyoruz biraz zorluyor ama geçiyo merak etme😉
Beyzanurlina Gulsumaydgn olması gereken 12 benım 7. Blmem kaçtı bayılcaktım acile götürdüler ayaklarımı diktiler serum ve sureklı tasnıyon ölçtüler doktor yanından şeker eksık etme dedi sende öle yap canım dışarda dıkkat edin çok kötü bi durum😣
Aleyyynavefa Benim hamile kaldım kalalı hep dusuk canım genelde 9 a 3 falan doktorlar sasiriyo nasil ayaktayim diye .. tansiyonunu takip et surekli dustugunde tuzlu kraker ye pilav ye ayran falan ic bir nebze iyi gelir
Aleyyynavefa Gulsumaydgn 24+4 haftalığım canım . Bende bir belirti vermiyor dusse de ama senin isin zor vallahi Allah yardımcın olsun 🙄
yareennec Gulsumaydgn bende 32 haftalık hamileyim özelliklere ilk başlarda güneşin altında çok durduğum zaman ya da fazla hareket ettiysem tansiyonum düşüyordu gözlerim kararıyordu resmen hala yaşıyorum ama nadiren evden çıkamıyordum o tansiyon yüzünden 🤦🏻♀️
Gulsumaydgn yareennec Ben daha çok yolun başındayım demekki şimdiden böyleysem hayırlısıyla bı dogursaydik 🤭
ant2602 Gulsumaydgn benimde düşüyor ayağa kalkınca denge kaybı göz kararması yaşıyorum doktor çok normal gördü. Olacak tansiyonun düşüyor dedi. Zaten kanım yok kan ilacı kullanıyorum birde vitamin hapı verdi
Buzii Gulsumaydgn benimde her sabah kalktığımda oluyor uzun zaman bir şey yememiş oluyoruz ve açlık kan şekerimiz çabuk düşüyor Zaten ben ona bağlıyorum. Hele ki birden kalkarsam mahvoluyorum gözlerim kararıyor falan kötü oluyorum