Sfydmn Soğuk su içiyorum genelde bebekte hastalığa sebeb olur gibi bi durum söz konusu oldu mu hiç denk geldiniz mi. Herkes içmememi söylüyor
Ezgimrt1 Sfydmn canım bende öyleyim ya normal sıcaklıkta su içince hiç bişe anlamıyorum hep yanımda buzlu su var bende burda durayım bakalım hamile anneler ne yorum yapacak
AmatorAnne Sfydmn sanmam ama siz hasta olabilirsiniz. Ateş vs ilerlerse bebek zarar gorebilir o yüzden bebek için kendi sagliginiza ekstra dikkat etmeniz de fayda var.
Alessia Sfydmn yooo olmaz tabıkıde ben yaz kış hep soguk ıcerım zaten mıdeye gıdene kadar ısınıyor o su vucut ısısından dolayı kana karısmaz ama alıskın degıldenız sızın bogazınız şişebilir
Deletedmom133 Sfydmn ohoo herkesi dinlersek ben içtim gayette sağlıklı bebegim doğdu yediğimiz içtiğimiz şey direk bebeğe gitmez ben dondurmada yedim kışın soğuk suda içtim çok şükür şimdi içme bebek zature doğuyormuş diyenler olucak bekle sen yorumları 🥰
Aleww Sfydmn Hiç bir şey olmaz canım sadece bebek uyuyorsa uyandırır. Zaten soğuk su içince dikkat ettiysen bebeğin kıpırdamaya başlıyor. Ama sağlığın için çok soğuk su da içme :)