şuan iltihap olduğu için fitil ve antibiyotik alıyorum bir gün oldu dedim Dr yanlış mı dedi ilk kızım da mantar olmuştum düşünün en agirini ama böyle olmadim bana her gebelikte bir olmaz dedi öyle geciştirdi şimdi ikinci gebelik iltihap var ama kaşıntı yok sadece vajina ya baskı felaket kemikleri ağrıyor zonklama var bu kadar