Betul_0560 canim eminim ki çoğu gebede bu ağrı var, maalesef bendede var. Ama seninki cok erken başlamış gibi cokmu yoruyosun ki kendini. 30 haftaligim yaklasik 10 haftadir ara ara siddetli olarak bendede oluyor. Evi bırak sadece bir odayı bile süpürsem aksamina yatamiyorum kitlenip kalıyorum ve esim kalkirip yatiriyor. Genelde bebe yagi ile masaj yaptiriyorum kalcama ve belime gecirmiyor ama rahatlatiyor.