Esraabrklu suni sanci denilen sey zaten sizin kendi sanciniz da salinan hormon oksitosin hormonu. Bu dogal yolla gelmedigi icin dogum baslamiyor. Sadece disarida. Serumla veriliyor. Yani normalde sizin hormonunuz kendiliginden geldiginde ne hissettirecekse disaridan verildiginde de aynisini hissettirecek. Bu sadece vucudu kandirma onun disinda sonuclari ayni. Daha fazla aci vs degil. Sanci demekte dogru deil aslinda kasilmalarin baslamasi icin gerekeb hormon. Saglikla kucaginiza alirsiniz insallah🙏🏻