Selam kızlar 38 haftalık hamileyim bugün nst ye baglandım ufak ufak kasılmalar gözüktü alttan muayenede oldum ondada acılma gözükmedi acılmanın olmaması iyi mi kötümü bilemedim dogumda suanda normal dogum olarak gözüküyo suni sancı almaktan cok korkuyorum sizde durumlar nasıl .