Kesinlikle bu tür harcamaların gereksiz olduğunu düşünüyorum.. Toplumun bize dayatması yalnızca.. gösteriş ve abartıdan başka hiçbir şey değil.. o anın güzelliğini sadeliğini alıp götürüyor ..😊 bebek ile ilgili hayaller düşünceler olması gerekirken, acaba şunu beğenecekler mi acaba şu güzel olacak mı diye düşündürtüyor.. Gelen boş eleştiriler de cabası.. keşke bu şu renk olsaydı, şu fazla, şu eksik.. gereksiz can sıkıntısı maalesef 😐 sefalet içinde yaşayan milyonlarca insan, milyonlarca çocuk ve bebek varken insanlardaki bu rahatlığı görmek canımı acıtıyor.. 😔 Kalbinizin sesini dinlemelisiniz o size doğru olanı söyleyecektir 😊