Feridehazar AygyulSina nstde hiç sancı çıkmadı ama bi probşem olur mu halada bişeyim yok çok hafif adet sancıaı gibi sancılarım var
Gndgd33 Ceydafd doktor yatiş isteyince ben hazırlıksız gıtmıstm bıde 1 cm acıklık vardı eve gelmek istedim