Kızlar bugun agzimdan derin nefes aldigimda sag bobregimde bir sizi oldugunu hissettim internette biraz baktim bobrek buyumesi yaziyor gebelikte tabii bulanti kusma vs de yapiyormus ama henuz 22 haftalik hamileyim bu kadar erken olabilir mi ki ben bebek daha da buyuyunce olusabilir diye duymustum. Yasayanlar nasil bir cozum buldu bebege zarari oluyor mu? Dogumdan sonra normale donuyor mu?