Elif40 hiç korkmayın başta zaten dr siİ bilgilendiriyor doktorunuz eline muayene eldiveni takıyor ucuna jel sürüyor ve parmağı ile çatınızı kontrol ediyor.. ne kadar rahat olursanız o kadar kolay ve çanınız yanmadan atlatırsınız. Bu hafta benim vardı şükür çok kolay geçti: hatta doktorum şaşırdı ve uzun zamandır bu kadar güzel duran bir hastam olamamıştı dedi yani anlayacağınız iş sizde bitiyor korkmayın ve derin nefes alıp kendinizi salın Relax olun 👍