Zi_akl Arkadaşlar bu rapor 32. Haftanın başında mi alınmak zorunda bi kaç gün önce yada sonra farkeder mi :)
SemaAsya Emreilknur5561 Zi_akl bizim iş yerinde bir arkadaş da 32+6 da almış raporunu. Bu durumda şöyle oluyor. Sen 32 de otomatik olarak eğer rapor almazsan çalışamaz olarak görünüyorsun. Raporunu eğer 32+6 da aldıysan 6 gün sanki işe gitmemiş gibi 112 günlük izin hakkından 6 gün düşülecek. SGK böyle diyor.
SemaAsya Raporunuzu tam 32+0 da alın arkadaşlar mümkünse. SGK SAT( Son adet tarihi) konusunda çok hassas.
Ozge3747 GuelGltkn Tamam canım çok sağol ben de öyle biliyordum ama yukarıda 32+6 görünce kafam karıştı ☺️
Syst33 Bence bi riskiniz yoksa rahatsanız 37 ye kadar devam edin bebeğinizle 1 ay daha fazla zaman geçirmiş olursunuz