Idrar yanmasi oluyor bende cok cabuk kapiyorum gebelikten önce idrarda üreme cikti antibiyotik kullandim ve gebe kaldığımı öğrendim ilac kullanmamin sakıncası olmuş mudur sizce ve üreme tedavisine devam edebilir miyim gebelik icin uygun tedavisi var mi ?