pinarkoc kızlar mrb geçen hafta yazmistim bebegimin göbek kordonu 2 damarli die kontrole gittik hersey yolunda şükür bi sorun cikmadi allahim herkese sağsalim bebeklerine kavusmayi nasip etsin
Benimminikim pinarkoc zaten normalde de bebeklerin kordonunda 1 arter 1 ven geçer arterler vücudumuzdakinin aksine pis kan taşır venler de temiz kan taşır 😊
pinarkoc Bsradker canim kordonunda normalde 3 damar oluyormus ama bazilarinda 2 damar olurmus 2 damarli oldumu sorun olabiliyormus ama tek basina pek bi önemi yokmus diger organlarinda sorun yoksa tabi
pinarkoc Benimminikim normalde 2 arter bir ven yani 2 damar pis kani 1 damar temiz kani tasiyomus 3 olmasi lazimmis bazilarinda 2 olabiliyormus