Bugun kirmizi renkteki bi kanama olmus peceteye gelmisti. Aksam acile gittim. Doktor degere bakto 1007 cikti. Ozelde cumartesi gunu 605 idi. Alttan bakti. Kese var gibi ama dis gebelik olabilir yok gibi de duşuk yapiyor olabilirsin. Kurtaj yapmamiz gerekebilir. 2 gunde bir takip yapacaz falan diye bi ton felaket anlatti... tedaviyle kaldim hamile korkuyorum da. Kanama yok suanda. Dusuk olsa kanama olmasi yani devam etmesi gerekmez mi? Doktorum tatilde ondan gidemedim mesaj attim bnce normal bosuna surekli test yaptiriyorsunuz dedi ama bn istemedim ki o istedi. Kafam allak bullak dinlensem bebegim benimle kalir mi acaba? Normal mi adete gore 6 haftaligim bu sekilde lekelenme seklinde kirmizi kan gormem? Sizde gordunuz mu hiç?
Birde benim icin dua edebilirmisiniz Rabbim emanetini almasın bizden...