2013 de normal doğumla oglumu aldım kucagıma.2015 de kızımı yine normal doğumla...
simdi 19 haftalık hamileyim ama bu sefer korkuyorum dogumdan ...Yaşayan var mı bu duyguları ??? Yani etrafımdakıler “ilk degil ki canım ne korkuyorsun” modundalar... dogumlarım kolay da oluyor ama ne bılıyım .... belkı bı onerisi olan olur ,???