Zeynepmum Kızlar bugün tam 19 haftalık oldum. Bu ikinci gebeligim sıkıntım şu ki ilk gebeligimde bu haftalarda karnım böyle büyük değildi bı de bu haftalarda bu kadar büyük karın görmedim. Moralim çok bozuk sizin de mı böyle ya 😩😩
tugceenurr Zeynepmum 18+2 benim büyük değil. Ama yaşayan herkesin dediği 2. Hamileliklerde karın daha çabuk büyüyor kilo alımınız çok değilse bir sorun olmaz sanırım.
Zeynepmum Mutlu_E evet ya haftama göre yine de sabahları büyük ama akşama doğru iyice büyüyo resmen 7 aylık gibi oluyorum 😔😔
Ssevdacan Benımde 19 haftalık be gayet cıkmıs durumda göbiş ..ilk iki gebeliğime göre bayag büyük hatta .yalnız degılsın 🙃🙃
Zeynepmum Ssevdacan yaaa sizin de mı öyle. Niye böyle olduk acaba şimdi boyleyse ileriki haftalarda nasıl olacak ya sürekli aklıma geliyo sinirim bozuluyo 😟
Ssevdacan Zeynepmum hiç sinirini bozma keyfini cıkar bosver 🙂 sonuçta elımızde olan bısey degıl , saglıkla ılgılı bı sıkıntın yoksa takılma bence 🙃🙃e tabı bı ıkı haftaya yatakta dönememeye baslıcaz o aurı 😞😏
Zeynepmum tugceenurr ben de tam tersini duyuyorum herkesten o yüzden biraz da bu halim. Ikinci gebelikte göbek daha geç çıkıyo diyolar ve 4 kilo aldım. Çok mu aldım acaba ondan olabilir mi ?
Zeynepmum Ssevdacan ya ilk gebeligimde bu haftalarda çok rahat hareket ediyodum ama bu sefer bu göbek beni engelliyo hareketlerim kısıtlaninca stres basıyo
tugceenurr Zeynepmum Çok değil kilo alımınız aslında doktorlar da sonraki hamileliklerde hem hareketlerin daha çabuk hissedildiğini hem de karnın çabuk çıktığını söylüyor. Kafanıza takmayın nasılsa geçip gidecek bir durum yürüyüş yapmaya çalışın yasak değilse belki iyi gelir 🌸
Berrinsoygazi Zeynepmum bende bugün 18 haftalık hamileyim 3 kg aldım karnım dümdüz kiloyla alakası yok bence :/ Dilan Polat’ın sayfasına girin bakın kg vermesine rağmen 18 haftalıkmış karnı 6 aylık gibi yapıyla alakalı bence :)
Mislimelek Zeynepmum bende 20+4 mü benimkiler ikiz bayaa karnım büyüdü hemde 16-17 haftada başladı büyümeye şuan 6-7 aylık gibi duruyor ikinci hamileliğim benimde 5 kg aldım Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 😳