Esraabrklu ayy çok iyi maşallah. Benimki de az aşağı inmiş sonunda 🙂 yolunu bulmuş bu dedi. Açıklık iyi, rahim yumuşamış dedi. Önümüzdeki 4 gün bi atraksiyon beklemiyorum ama pazartesi gel yine dedi. Çarşamba gitmiştim ben. Hafif çok çok hafif sancım çıkmıştı ama hissettiğim bişey yok. Şu ara sadece çatı muayenesşnden dolayı kahverengi lekelenmem oluyor. Onu takip ediyorum. İçimden bi ses pazara kadar doğurursun da diyor 🙂 nasip 🙂 39+4 üm ben de. Hadi hayırlısı olsun hakkımızda 😉😍