Deletedmom2 seninki tam doğum kasılması olmuş 😬 Korkutmak gibi olmasın ama ben oğlumda öyleydi o göbek deliğimin oraya topaklanırdı bir sertleşirdi nefes alamazdım sonra sıklaşmaya başladı ve 36.haftada doğum yaptım. Bence hemen doktoruna söylemelisin nst de bir sancını ölçmeleri gerek sancı açılma yapıyor çünkü