Nilsucuk benimde kanamam oldu 13. Haftamda adet seklinde başlayıp yaklaşık 20. Haftya kadar azalarak kahverengi lekeye döner biçimde. İlk progestan iğne oldum sonra progestan fitile döndüm ve wc dışında kalkmadım ayaklarım yüksek tutup uyudum. Çok şükür suan 29 hafta olduk bitti lekelenme kanama kalmadı ama sonrasında cok pipirikli oldum. İnş sizinde geçer içinizi ferah tutun bebekte kese de bir sorun yoksa cok oluyormuş böyle durumlar ben basıma geldikten sonra baya cok duydum. Tekrar gecmiş olsun