duyguyalnizcetin Herkese merhaba 16haftalık gebeyim ve dvt hastayım hibor 5000 kullanıyor ve varis çorabı giyiyorum.Benim gibi rahatsızlığı olup doğum yapan yada gebe arkadaşlarla konuşmak istiyorum 😊
Mge127 duyguyalnizcetin merhaba dogum yaptınız mı nasil geçti merak ediyorum paylaşır mısınız benimle
Nur___ duyguyalnizcetin cnim geçmiş olsun öncelikle bu rahatsızlığı biliyorum, eşim de ileri düzeyde riskli varis var ki çok zorlanıyor, senin ki pıhtı atması heralde,, inşllha bi an önce geçer ve sağlıklı doğumun olur, sevgiler 💌