Son5665 39+6 da oldum ilk oldugu ıcın son ana kadar bekledı doktor hıc vajinal muanede yapmadı nıye yapmadı hatırlamıyorum son günler yaptı yıne bıse demedı dogum yapacgm gece suyum gelmıstı oyuzdn acil gittik nöbetçi doktor yaptı zaten dogum hanede ki muane etti önce alttan sonra ulttrsnla baktı bu iri bebek sen doguramazsn dedi sezeryana aldı hemen dogduktan sonra iyi ki sezeryan yapmısız dedi yoksa cıkarlen normal dogumla bebegn omzu falan takılabılrdı dedi