Yaklaşık bi kaç saat önce pembemsi bir iki damlalık leke geldi sizce ne olabilir yaşayan varmı dönmüş olabilirmi yada başka birşey yarın doktoruma gitcem ama bilgisi olan varsa yada yaşayan söyleyebilirmi rica etsem tedirginim baya henüz ilk gebeliğim ve pazartesi doktora gittiğimde herşey normaldi daha dönmemişti ama bebegim ne olmuş olabilir acaba bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim