Hamisbranne_ Geçen hafta doktora gittim . Kese sağlıklı bir kese dedi bu hafta tekrar gittim kese gelişmiş büyümüş dedi . Bugün aşırı kusma ile acile gittim oradaki doktor kalp atışı yok şuan dedi kendi doktorum da haftaya duyulur inşalalh dedi. Bugün alttan muayene yaptı kalp atışı duymak için acilse duyamadım dedi eğer sağlıklı kalıp atışı olmayan bir gebelik ise geçen haftaya göre kesenin gelişimi iyi olur muydu yinede geçen haftaya göre kese gelişmiş gördü doktorum . Kafam çok karışık acaba haftaya duyulur mu inşllah duyarız teşekürler.
Kahvemm96 Hamisbranne_ Canim benimde h aftam böyle 3gun fazla senden benimde doktorum alttan baktı geçen duyduğu kalbi duymadı radyolojiye yolladı orası da alttan baktı orası duydu haftaya gidicem ve bende çok korkyorum
Hamisbranne_ Kahvemm96 olumlu düşünmeye çalışıyorum diyorum ki eğer sagliksiz olsa geçen haftaya göre bu hafta kesede gelişim görülmezdi diyorum yani değil mi sonuçta sağlıksız bir bebek kesede gelişmez kalır kan değerim de yükselmiş kese de gelişmiş bir kalp atışı kaldı işte bklm inşllah olumlu sonuçlar alırız 🙏
Kahvemm96 Hamisbranne_ çok küçük olduğu için olmuş olabilir inşallah öyledir Allaha çok dua et olacağı varsa tutamiyoruz ınan benim bundan önce bir kalp durmam oldu kürtajla aldılar oda 9+5gundu hastane de de böyle dediler kalp atışı yok diye öldüm sandım şoka girdim hastane koridorunda dua edelim canim dua 😢
Nesiii Hamisbranne_ kalp sesini duyamamaları normal canım 8 hastalıkken duyduk ilk kalp atışlarını endişelenme
Nesiii Kahvemm96 ben 6. Haftada keseyi gördüm doktorum 2 hafta sonra kalp atışını dinleriz dedi 8 haftalıkken duyduk kalp atışlarını içinizi ferah tutun ❤️
Enna Şuan 8+3 haftalığım Biz 6 haftalık iken gittik kalp atışını dinlemeye karından ultrasonda kalp atışı duyamadık o an bile çok korkmuştum sizi anlayabiliyorum devamında vajinal ultrasonla baktı doktorum o zaman kalp atışını duyduk çok şükür demem o ki hiç belli olmuyor daha çok minikler kötü düşünmeyin moralinizi yüksek tutun bana da 3 hafta sonra gel dedi 3 hafta bir geçmedi düşünmeden edemiyorum hala canlımı kalbi atıyormu Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza aldırsın inşAllah
Kahvemm96 Enna Seni su an çok iyi anlıyorum zaman geçmiyor 😑 inşallah canim kucaginiza almayı nasip etsin rabbim
deletedmom309 Kalp atışlarını duymak için en ideal zaman 8+ haftadır. Benim ilk gebeliğimde 6 haftalıkken gittiğimde doktorum 8 den daha erken bebeğin kalp atışını duymak için çaba göstermeyin, bu denli minik bir kalbi yorar bu cihazlar demişti 😕